Účetní služby
Účetní služby. Vedení účetnictvíÚčetní služby. Najít schopnou účetní firmu, která vám zaručí kompletní účetní servis a poradenství je opravdu těžké. Přitom profesionálně vedené účetnictví je jedním ze základních pilířů úspěšného podnikání. My si tento fakt moc dobře uvědomujeme, a proto jsme vytvořili tým profesionálů, kteří vám dokážou poskytnout spolehlivé a kvalitní služby v oblasti účetního poradenství, daní i mezd.
Díky pravidelném vzdělávání jsou schopni udržet krok s nejnovější legislativou a moderními technologiemi.
U nás spolupracujeme pouze s profesionály, kteří mají dlouholetou praxí. Díky tomu vám můžeme zaručit kvalitní služby v oblasti účetnictví, daní i mezd. Využijte naše účetní služby ještě dnes.

JEDNODUCHÉ ÚČETNICTVÍ
Vedení účetnictví pro živnostníky, občanská sdružení, neziskové organizace, ale i lékařů, advokátů, tlumočníků a jiné osoby podnikající na základě osobitého předpisu. Jednoduché účetnictví vedou především podnikatelské subjekty, které provádějí podnikání na základě živnostenského oprávnění vydaného živnostenským úřadem a nejsou tedy zapsány v obchodním rejstříku. Tuto službu obvykle poskytujeme drobným podnikatelům, ale také občanským sdružením, či neziskovým organizacím..
PODVOJNÉ ÚČETNICTVÍ
Vedení účetnictví pro společnosti s ručením omezeným, akciové společnosti, družstva a další subjekty zapsané v obchodním rejstříku, zda osoby vedoucí účetnictví dobrovolně. Podvojné účetnictví je povinné pro podnikatelské subjekty, které jsou zapsány v obchodním rejstříku. Tuto službu poskytujeme nejen právnickým osobám, které mají povinnost vést podvojné účetnictví ze zákona, ale i osobám fyzickým, které se ho kvůli přehlednosti rozhodli upřednostnit před jednoduchým účetnictvím.
ONLINE ÚČETNICTVÍ
Moderní způsob vedení účetnictví, který nejen významným způsobem šetří čas a náklady, ale zvyšuje zároveň bezpečnost dat a úroveň kontroly účetnictví ze strany klienta. Naším klientům aktuálně poskytujeme možnost vedení účetnictví online (také internetové účetnictví). Jde o novodobý způsob vedení účetnictví, jehož princip spočívá ve spojení vzdáleného klienta s ekonomickým softwarem iDoklad.cz prostřednictvím internetového připojení. Toto spojení umožňuje klientovi sledovat své účetnictví online, což znamená, že má neustálý přístup k aktuálním údajům prakticky z jakéhokoliv místa s připojením na internet.
DAŇOVÉ PŘIZNÁNÍ
Správně vypracované a včas podané daňové přiznání je jedním ze základních aspektů úspěšného podnikání. Jelikož související legislativa je rozsáhlá a dochází v ní k relativně častým změnám, mnoho daňových poplatníků naráží při jeho vyplňování na různé překážky. My vám proto nabízíme kompletní vypracování daňového přiznání včetně všech požadovaných příloh a jeho doručení pro fyzické jakož i právnické osoby. Všechny legislativní změny sledujeme a naše výstupy jsou aktualizovány v souladu s nimi tak, aby se předcházelo vzniku možných rizik v oblasti daní. Zpracování daňových přiznání poskytujeme nejen stálým klientům, kterým vedeme kompletní účetní agendu, ale i jednorázově, na základě předložených účetních dokladů, pro podnikatele, ale i zaměstnanců, kteří nestihli požádat zaměstnavatele o roční zúčtování záloh na daň ze závislé činnosti.
MZDY A PERSONALISTIKA
Kompletní zpracování mzdové a personální agendy pro libovolný počet zaměstnanců včetně služeb jako jsou pořízení a distribuce stravenek, výkaznictví či komunikace s příslušnými úřady. Každý subjekt, který má jednoho nebo více zaměstnanců, má povinnost vést mzdové účetnictví a personální agendu. Jedná se přitom o oblast, které se týká poměrně rozsáhlá a často se měnící legislativa a v souvislosti s níž vyplývá subjektu povinnost vůči více orgánům a orgánům státní správy. Ta si vyžaduje pravidelnou aktualizaci znalostí a kvalifikovaný dohled nad agendou. Lidský kapitál je přitom často nejdůležitějším elementem podniku a péče o mzdy a personalistiku tedy vyžaduje mimořádnou pozornost. My vám proto nabízíme kompletní zpracování mezd a personalistiky v souladu s aktuální legislativou od přihlašování zaměstnanců až po úhrady platebních prostředků a vypracování reportů.
ÚČETNÍ PORADENSTVÍ
Především pro podniky, které si vedou účetnictví interně, vyžadují však odborný dozor nad vedením účetnictví, případně konzultace při řešení některých situací. Účetnictví patří mezi oblasti, které jsou typické tím, že se jich týká rozsáhlá legislativa, která se navíc mění často a nesystematicky. I pro samotné účetních je proto někdy složité sledovat všechny změny v zákonech a správně interpretovat předpisy. To může vést k jejich nesprávnému použití, nebo dokonce neuplatnění v praxi. Většina podnikatelů, ale i mnoho účetních v různých ve společnostech proto čas od času potřebuje poradit při řešení některých situací. Naše společnost proto klientům nabízí účetní poradenství v podobě konzultací, jejichž cílem je najít řešení konkrétních problémů formulovaných klientem. Konzultace jsou poskytovány osobně u nás v kanceláři, telefonicky nebo online prostřednictvím e-mailu, či jiným předem dohodnutým způsobem a to jednorázově, ale i na pravidelné bázi, kdy obvykle úzce spolupracujeme účetními nebo přímo s vedoucími pracovníky podniků.
JAK BUDEME POSTUPOVAT ?
1. Předání dokumentů
Svým klientům se snažíme maximálně přizpůsobit. Z toho důvodu své doklady můžete poslat poštou, přes datovou schránku nebo si je vyzvedneme u vás.
2. Zpracování úkolu
Naším cílem je veškeré úkoly zpracovat rychle, efektivně a hlavně bez chyb! V našem týmu pracují profesionálovou s dlouholetou praxí, takže bude vaše účetnictví vždy v těch nejlepších rukou.
3. Vyřízení
Ihned po dokončení zadaného úkolu vás budeme informovat. V případě, že je zapotřebí zpracovat více kroků, o všem vás budeme včas informovat. Žádné zásadní rozhodnutí neuděláme bez vašeho vědomí.